English version
Adózás, helyi adók

Balaton

Befektetés

Bemutatjuk

Beruházás

Biztosítás

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Egészségügy / szociális intézmények

Egyesület

Egyházak

Életmód

Energiagazdálkodás

Építési ügyek

Építőipar

Érdekességek

Események

EU információk

Falusi turizmus desztináció menedzsmenttel

Felhívás

Fiatalok

Fidesz

Foglalkoztatás

Fogyasztóvédelem

Gasztronómia

Gazdasági hírek

Gazdaságpolitika

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Helyi rendeletek

Helyi szolgáltatások

Helytörténet

Humán

Idegenforgalmi információ

Információ

Ingatlan

Ingatlanforgalmazás

Innen-onnan

Innováció

Interjú

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Kamarák

Karácsonyi ünnepségek

Katasztrófavédelem

Kézilabda

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kosárlabda

Költségvetés

Környezetvédelem

Közbeszerzés

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Kulturális programok

Labdarúgás

MDF

MSZP

Műsorok

Műszaki Tudományok

Nemzetiségi ügyek

Oktatás

Olimpia

Pályázatok

Párthírek

Pedagógia

Pénzügyek

Piackutatás

Politika, közélet

Portré

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sajtó

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Statisztika

Szabadidő

Szerencsejáték

Szociális ügyek

Szociálpolitika

Társadalom

Távközlés

T-Kisebbségek

Törvény, rendelet, szabályozás

Tudományos hírek

Tudósítás

Turizmus

TV, rádió

Utazás

Ünnepségek

Vagyongazdálkodás

Vagyonkezelés

Vagyonvédelem

Vállalkozásfejlesztés

Vélemények

Vendéglátás


Lupo napok: autócsodák vonzásában

Az idei rábapatyi Dr. Lupó napok slágere a Ferrari tesztvezetés volt, amelyért a tehetősebbek szívesen nyitották meg bukszájukat. Láthattunk Ferrarik mellett egyéb autócsodákat is az üzletkomplexum melletti zöld területen.

 

Cipőket el lehet adni megfelelő körítéssel is. Ebben már több éves tapasztalata van a rábapatyi Dr. Lupo cipőkereskedésnek, ahol tavasz elején már hagyományosan színes programú napokat szerveznek. Idén is álltak és be is népesültek a rendkívül olcsó cipőket is kínáló sátrak, sokan azonban az egyéb kínálatért keresték fel a több mint tíz éves „cipőbirodalmat”. A hétvégén ugyanis rendhagyó módon Ferrari tesztvezetéssel és luxusautó kiállítással is várták az érdeklődőket. Volt is nagy gépjármű és gyalogos forgalom ott jártunkkor, szombaton késő délután is Rábapaty határában.


- Hű apa, ilyent vezet a Schumi? – érdeklődött csillogó szemekkel egy tizenéves kisfiú édesapától a tűző naptól még pirosabbnak látszó Ferrarik között a luxusautó bemutató helyszínén.

- Nem egészen, de azért ezek sem semmik – válaszolt az apuka, majd beültette fiacskáját az egyik kormánykerék mögé.   

Sokan járták körbe a klasszikus Roys Roys-t, a hatalmas, fehér Limusint, a fekete BMW-t, de a Maseratit és a tekintélyt parancsoló, márkás terepjárókat is. 

- Beülhetek? – kérdezte az amerikai országúti cirkálót felügyelő idősebb férfitól egy középkorú nő.

- Parancsoljon – nyitotta a megszólított szélesebbre az ajtót, a hölgy pedig láthatóan elmélyülten foglalt helyet a süppedő fekete bőrülésben. A vezetőülés felöl kettő, a hátsó, elzárt részben vagy tíz volt belőle, ahogy nyitott bárszekrény is a luxust volt hivatott bizonyítani.


Mint kiderült, nem a kiállított Ferrariknál lehetett tesztvezetésre jelentkezni, hanem a főbejáratnál lévőknél. Mielőtt odaértünk, megszemléltük a gyermekjátszótér mellett felállított  tablókép-sorozatot, amelyen a Lupo kereskedés létrejötte, az korábbi Lupo napok történései, híresebb vendégei köszöntek vissza. A valóban élmény dús környezetben főként a kisebb gyerekeket foglalta le a légvár, a bohóc vagy a mini állatkert.

A főbejáratnál békésen pihent a két Ferrari tesztautó, a coupe és a cabrio. Sokan csak sóhajtoztak, hiszen több tízezer forintba került egy kisebb, illetve nagyobb távú kocsikázás. Ámulták és bámulták a pilótaüléseket, a szuper műszerfalat, és az üvegborításon át látható kipufogórendszert.

- Volt már valaki próbavezetésen? – kérdeztük a fiatal, természetesen Ferraris szerelésben lévő instruktort.

- Hogyne. Voltak, akik mertek vezetni, mások csak beültek mellém az élmény kedvéért. Némileg meglepetés volt, hogy a legtöbb tesztvezetési igény eddig pénteken délután volt, ideérkezésünk után.

- Melyik kocsit választották szívesebben?

- Nem meglepő, hogy elsősorban a cabriót – mutatott a nyitott világmárkára.


Azt is megtudtuk, hogy a tesztvezetés a „sima” országúton történik Hegyfalú irányába. A kisebb táv 6-8 kilométer, a nagyobb 15-18 kilométer, mindezt a pénztárca vastagságához igazították. A cabrio maximális sebessége ugyan 360, de a legbátrabbak sem merték  forgalommentes útszakaszon 170 fölé nyomni a gázt. A 84-esen ez életveszélyes is lehetett volna. Nem sokat kellett várni és egy fiatalemberrel érkező szőke lány fizetett be egy körre. Megtörtént az indulás előtti rövid tájékoztatás, majd a hölgy óvatosan elindult. Már amennyire óvatosan lehetett indulni egy Ferrari cabrióval. Mondjuk úgy, óvatosan kilőtt. A külső szemlélőnek az igazi élmény azonban az volt, amikor egy viszonylag szűk országúton szlalomoztak a tűzpiros ”vadlóval” a kamionok, a 80-90-nel kocogó Zsigulik, Skodák, Szuzikik és egyéb hétköznapi márkák között.   

      

 

 
Publikálta
null
Helyilap
Kistérségek
Területfejlesztési Önkormányzati Társulások
Tudósító
Választókerület(ek)
Vállalkozások