Május 7- én délelőtt Celldömölkön
jártam, ahol Horváth Gyula /fotón- balról/ a Kutzendörfer u. Dworak GmbH. magyarországi
fióktelepének vezetője tartott elméleti, majd ezt követően gyakorlati bemutatót
egy környezetbarát vasúti váltó kenő- és kezelőanyagról. A termék a Bechem Berulub Ecorail
2001 Plus nevet kapta.
Ahogy azt a fióktelepvezető
elmondta tájékoztatójában, ezt a típusú kenőanyagot több mint két éves tartós
tesztelés után- 2003. áprilisától a MÁV Rt. /MÁV ZRt./ hálózatán is bevezették. Hazánkban a Berulub Ecorail 2001
Plus terméket nem csak a vasút, hanem többek közt a GYSEV Rt., BKV.Rt.,
Dunaferr Rt., Borsodcem Rt., MOL Rt., a Mátrai Erőmű és még sok helyi
közlekedési vállalatnál is megelégedéssel használják. Határainkon túl is népszerű ez a
kenőanyag- Belgiumban, Ausztriában, Franciaországban, Svájcban, Németországban,
Csehországban és Japánban is alkalmazzák. A Berulub kenőanyagnak- tudtuk
meg Horváth Gyula fotókkal, grafikonokkal is illusztrált tájékoztatójából-,
intenzív tisztító, rozsdagátló és kenő hatása is van. Mivel biológiailag
gyorsan lebomló anyag, nem veszélyes sem emberre, sem pedig a környezetre. A 10 literes kiszerelésű termék
minden évszakban felhasználható, ugyanis széles skálán mozog az
alkalmazhatósági mutatója /- 30 és +80 Celsius fok/. Egészségkárosító hatása nincs,
ennek megfelelően használatakor védőfelszerelés használata szükségtelen. Ennek a praktikus és
környezetbarát kenőanyagnak a sínszékekre történő takarékos és gyors felhordása
egy speciális szóróberendezés segítségével történik /Resistent Extra Plus 3602
PW/. A gyakorlati bemutatón a
megjelentek ízelítőt kaptak a Bechem Berulub Ecorail 2001 Plus váltó- és
kezelőanyag sínszékekre való szakszerű felhordásáról, de néhány hasznos
háttér-információval, hasznos tanáccsal is szolgált Horváth Gyula fiókvezető.
Az élet nem áll meg... a fejlesztő team már piacra dobta a fentiekben említett termék tovább fejlesztett változatát, a Hydrostar- t is.
|