English version
Adózás, helyi adók

Állatbarát

Állatorvosok

Állattartás

Balaton

Belföld

Bemutatjuk

Beruházás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Egyesület

Egyházak

Elektronikus ügyintézés

Életmód

Érdekességek

Események

EU információk

Felhívás

Felmérések

Fiatalok

Foglalkozás egészségügy

Foglalkoztatás

Gasztronómia

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Honvédség

Humán

Információ

Informatika

Informatika és távközlés

Ingatlan

Innen-onnan

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Karácsonyi ünnepségek

Katasztrófavédelem

KDNP

Képviselők hírei

Kézilabda

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kosárlabda

Könyvismertető

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közvélemény

Kulturális programok

Labdarúgás

Magyar foci

Moziműsor

MSZP

Műsorok

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Olimpia

Önkormányzati választás

Pályázatok

Pedagógia

Piackutatás

Politika, közélet

Portré

Rally

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sajtó

Sakk

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Statisztika

Szabadidő

Szerencsejáték

Szociálpolitika

Társadalom

T-Kisebbségek

Történelem

Tudomány

Tudományos hírek

Tudósítás

TV, rádió

Utazás

Ünnepségek

Vállalkozásfejlesztés

Vallás

Vélemények


MAGYARORSZÁGON IS ELINDUL A HOPENHAGEN KAMPÁNY A KLÍMAVÉDELEMÉRT

November végén Magyarországon is elindul a Hopenhagen kampány, amely -  a lakosság és a vállalatok bevonásával – a koppenhágai klímacsúcs döntéshozóit kívánja rávenni az új klímaegyezmény elfogadására. A Hopenhagen kampány kommunikációs stratégiáját és kreatív anyagait az Ogilvy Csoport készítette, amelynek budapesti irodája a dániai esemény apropóján, a Hill&Knowlton ügynökséggel stratégiai szövetségre lépve, elindítja az OgilvyEarth divíziót.


Stratégiai szövetségre lépett az Ogilvy és a Hill&Knowlton

 

A „Hope” és „Copenhagen” szavak összevonásából alkotott Hopenhagen mozgalmat az ENSZ, az International Advertising Association és a világ vezető kommunikációs ügynökségei indították azzal a céllal, hogy minél többen - magánemberek civil szervezetek és cégek - felhívják a döntéshozók figyelmét annak fontosságára, hogy olyan megállapodásra jussanak a decemberi, Koppenhágában rendezett klíma-csúcson, amely alkalmas az éghajlatváltozás megfékezésére.

 

Az ENSZ univerzális éghajlat-változási keretegyezménye 1992-ben született meg, erre épült a kiotói jegyzőkönyv, amely 2012-ig fogalmazta meg a legfontosabb lépéseket a klímavédelem érdekében. Ma már tudjuk, hogy a kiotói vállalások nem elegendőek a természeti katasztrófa elkerülésére, és szükség van egy olyan ENSZ megállapodásra, mely legalább 2020-ig kijelöli a célokat és feladatokat, és amely kezelni tudja az éghajlatváltozást kiváltó emberi okokat és a klímaváltozás hatásait. A 2009. december 7. és 18. között megrendezendő értekezleten 192 nemzet delegációja vesz részt, és az itt elfogadott megegyezés 2012-ben, a kiotói jegyzőkönyv hatályának lejártakor lép életbe. 

 

A Hopenhagen kampányban – amely mögé felsorakoztak vezető multinacionális vállalatok és a nemzetközi média is – minden ember aktívan hallathatja hangját a klímaváltozással kapcsolatosan, s a hozzászólások a mozgalom weboldalán a hopenhagen.org-on keresztül eljutnak a világ vezetőihez és a konferenciára delegált szakértőkhöz is. A cél, hogy minél nagyobb legyen a pozitív nyomás, amely arra készteti az ENSZ-konferencia résztvevőit, hogy megkössék a globális megállapodást.

 

Lakatos Zsófia, a Hill&Knowlton ügyvezetője szerint: „Rég nem az a kérdés, hogy a Föld túléli-e a klímaváltozást, mert a bolygó maga fennmarad, de az emberiség nem biztosan. Ideje, hogy a világ vezetői felismerjék, hogy saját túlélésünk a tét, és nincs több vesztegetnivaló időnk. A Hopenhagen kampány több millió ember együttes kiáltása a döntéshozók felé, amelyet - hatalmas felelősségének okán – a kommunikációs szakma juttat el hozzájuk. Büszke vagyok rá, hogy a Hill&Knowlton, mint a koppenhágai klímacsúcs média szponzora, hozzájárulhat a mozgalom sikeréhez.  

 

A Hopenhagen kampányhoz kapcsolódva jelentette be a budapesti Ogilvy Csoport, hogy – a stratégiai partner Hill&Knowlton ügynökséggel karöltve - Magyarországon is elindítja az OgilvyEarth divíziót, amely a vállalati felelősségvállalást és a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettséget kapcsolja össze a sikeres márkaépítéssel.

 

Az új divízió indulásával kapcsolatban Pető-Dickinson Andrea, az Ogilvy Csoport ügyvezetője elmondta: „Az OgilvyEarth olyan márkák kommunikációs tevékenységét támogatja, amelyek elkötelezettek a fenntarthatóság, a fenntartható működés iránt. Ügyfeleink olyan vállalatok, amelyek már rájöttek arra, hogy a fenntarthatóság nem egy elvont fogalom, hanem egy olyan üzletvezetési szemlélet és gyakorlat, amely az egyértelműen pozitív eredmények mellett versenyelőnyt biztosít és egyben a hosszú távú sikeres márkaépítés egyik legfontosabb alapfeltétele.”



Hírforrás: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Hungary Ltd.

Fotó: http://www.hopenhagen.org/mission
Publikálta
null