English version
Adózás, helyi adók

Állatbarát

Állatorvosok

Állattartás

Balaton

Belföld

Bemutatjuk

Beruházás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Egyesület

Egyházak

Elektronikus ügyintézés

Életmód

Érdekességek

Események

EU információk

Felhívás

Felmérések

Fiatalok

Foglalkozás egészségügy

Foglalkoztatás

Gasztronómia

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Honvédség

Humán

Információ

Informatika

Informatika és távközlés

Ingatlan

Innen-onnan

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Karácsonyi ünnepségek

Katasztrófavédelem

KDNP

Képviselők hírei

Kézilabda

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kosárlabda

Könyvismertető

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közvélemény

Kulturális programok

Labdarúgás

Magyar foci

Moziműsor

MSZP

Műsorok

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Olimpia

Önkormányzati választás

Pályázatok

Pedagógia

Piackutatás

Politika, közélet

Portré

Rally

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sajtó

Sakk

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Statisztika

Szabadidő

Szerencsejáték

Szociálpolitika

Társadalom

T-Kisebbségek

Történelem

Tudomány

Tudományos hírek

Tudósítás

TV, rádió

Utazás

Ünnepségek

Vállalkozásfejlesztés

Vallás

Vélemények


Salma Hayek Pinault a gyermekekért kampányol

Idén nyáron 10 éves lett Dóra, a nagy felfedező. A Nickelodeon-on futó sorozat a gyermekek és a felnőttek kedvence lett az elmúlt évtizedben, köszönhetően a kedves rajzfilmfiguráknak, és a tartalmas, fejlesztő történeteknek. A kerek évfordulót a csatorna egy nagyszabású kampánnyal ünnepli meg, amelyben többek között limitált szériás, sztárok által tervezett hátizsákokat árvereznek el, a bevételt pedig az iskola előtt álló gyermekek fejlesztésére fordítják majd.

A Nickelodeon egy nagyszabású gyermekfejlesztő programmal ünnepli a „Dóra, a nagy felfedező” című sorozat 10 éves születésnapját

Salma Hayek Pinault, Shakira, John Leguizamo, és Slash is támogatja a Nickelodeon „A hátizsákon túl” elnevezésű kampányát, amelynek célja az iskolakezdő gyermekek fejlesztése. A nyáron indult, több éves program többek között a „The Children’s Defense Fund” elnevezésű alapítvány segítségével kívánja a lurkóknak megtanítani azokat a fizikai, szellemi és érzelmi készségeket, amelyek segítségével biztosított a gyermekek boldog és sikeres iskolai beilleszkedése.

 

A kampány egy részről pénzgyűjtéssel foglalkozik: nyár végén egy sztárok által tervezett limitált kiadású hátizsák kollekciót árverez el a csatorna, a befolyt összeget pedig gyermekvédő alapítványoknak adják. A Nickelodeon emellett elindít egy új weboldalt is, amelyen oktató anyagokat, hasznos elérhetőségeket, és fejlesztő videókat tölthetnek le a szülők és a pedagógusok. A kampány harmadik pillére egy nagyszabású eseménysorozat, amelyet többek között New York-ban, Los Angeles-ben, Chicago-ban, Houston-ban and Miami-ban tartanak meg a „Junta Hispana” fesztiválok keretében. Végül, de nem utolsósorban a születésnapot megünnepelendő, Dóra egy különleges egy órás résszel kedveskedik a rajongóknak.

Dóra gyermekek millióira volt pozitív hatással az elmúlt 10 évben. Úgy gondolom, egy olyan csodálatos latin hősnő, mint Salma Hayek Pinault a tökéletes választás egy gyermekvédő program arcának”- mondta Cyma Zarghami a Nickelodeon csatorna elnöke.  Nagyon büszkék vagyunk, hogy Salma csatlakozott hozzánk ebben a kalandban, Dórának pedig Boldog születésnapot és további felfedezéseket kívánunk”- tette hozzá Cyma Zarghami.

Hírforrás és fotó: Márkus Anita- www.redlemon.hu

Publikálta
null