A népszerű aerobic
világbajnok és Szombat esti láz győztes nem kisebb feladatra vállalkozott, mint
hogy egyszerre izzaszt meg három szépséget, Freire Szilvit, Kis Hegedűs Rékát
és Rácz Zsuzsit. Az akció olyan jól sikerült, hogy hamarosan egy egész héten át
végzik a testgyakorlatokat – akár négyesben is.
November 27. és december 05. között rendezik meg a Coca-Cola
Testébresztő FitWeeket, amely – a Múzeumok éjszakájához hasonlóan – a fitness
termek másfél héten át tartó népszerűsítő akciója. Egyetlen napijegy áráért
ugyanis a megjelölt időszakon belül bármelyik fitness termet ki lehet próbálni.
Ennek apropóján kezdett el együtt edzeni Katus Attila és a három szépség,
hiszen mindnyájuk lételeme a mozgás, így a sportra és az egészséges életmódra
szívesen buzdítanak mindenkit.
„Jó kondiban vannak a lányok, hiszen mindhárman rendszeresen
mozognak, és a közös edzésnek nem is az volt a lényege, hogy kifáradjanak,
hanem az élmény. Velük ellentétben azonban a magyarok sajnos keveset mozognak,
mindössze a lakosság 10%-a sportol rendszeresen és 1% jár fitness terembe.
Ennek oka legtöbbször a lustaság és a kifogások keresése. Pedig igenis
mindenkinek szüksége van mozgásra, hiszen általa egészségesebbek,
energikusabbak, kiegyensúlyozottabbak lehetünk. Éppen ezért tartom nagyon jó
kezdeményezésnek a FittWeek-et, mert minimális befektetéssel több mint egy
héten keresztül számos fitness termet és szolgáltatást ki lehet próbálni.
Szakemberek segítségével pedig könnyedén ki lehet választani azt a
mozgásformát, amiben mindenki örömét leli és hasznos is” – mondja Katus Attila.
Rácz Zsuzsi az alakja megtartásáért jár kondizni, Freire
Szilvi pedig elsősorban a jó közérzet és az állóképesség javítása miatt edz
hetente 2-3 alkalommal. Ennek ellenére alig várják a Coca-Cola Testébresztő FitWeek-et,
mert akkor nem csak a megszokott helyre, hanem számukra eddig ismeretlen
fitness termekbe is ellátogatnak, hogy új mozgásformákat próbáljanak ki. Kis
Hegedűs Réka is így tesz, ám ő nem azért, amiért a legtöbben, a fogyás miatt,
hanem épp az ellenkezőjéért: növelni szeretné a súlyát.
„Most, hogy beköszöntött a hűvös idő, a szabadtéri
sportolási lehetőségek még inkább visszaszorultak, így a fitness terem a
legegyszerűbb és legjobb megoldás annak, aki edzeni szeretne. Úgy gondolom, a
FitWeek remek lehetőség arra, hogy mindenki megmozgassa magát. Most nincs
kifogás, hiszen szinte fillérekért rengeteg mozgásformát ki lehet próbálni!
Én 17 éves korom óta – kisebb megszakításokkal, de lényegében folyamatosan –
járok fitness terembe, mert rendkívül fontos, hogy karban tartsam a testem.
Mindig a súlyzós edzéseket részesítettem előnyben, most pedig kimondottan ezt
csinálom, mert fel akarok szedni néhány kilót, és az a legjobb, ha ez izomként
jelenik meg rajtam. Emellett a spinninget kedvelem; néhány hónapja szerettem
bele, és roppant hasznosnak tartom” – árulja el Kis Hegedűs Réka.
A Coca-Cola Testébresztő FittWeek minden eddiginél nagyobb
lélegzetvételű lesz, ugyanis a hatodik alkalommal megrendezendő esemény
kezdetben csak egy napon át tartott, majd, kétnapos, ötnapos, egyhetes lett.
Most azonban másfél héten keresztül sportolhatnak az emberek egyetlen belépő
áráért.
„Az átlagembereknek szól ez az esemény, akik tisztában
vannak azzal, hogy mozogni kellene, de még nem tették meg az első lépést. A
FitWeek-en a Múzeumok éjszakájához hasonlóan egyetlen belépővel lehet az akcióban
résztvevő összes fitness termet látogatni november 27. és december 05. között. A
résztvevők a wellonline.hu oldalon választhatják ki a számukra érdekes
termeket. Nagyon bízunk benne, hogy sokan élni fognak a lehetőséggel, és mind
többen és többen fognak mozogni, sportolni” – mondja Szepesi György főszervező.
Hírforrás és fotó: Juhász Regina- Kék-Ezüst Kommunikáció
|