English version
Adózás, helyi adók

Állatbarát

Állatorvosok

Állattartás

Balaton

Belföld

Bemutatjuk

Beruházás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Egyesület

Egyházak

Elektronikus ügyintézés

Életmód

Érdekességek

Események

EU információk

Felhívás

Felmérések

Fiatalok

Foglalkozás egészségügy

Foglalkoztatás

Gasztronómia

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Honvédség

Humán

Információ

Informatika

Informatika és távközlés

Ingatlan

Innen-onnan

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Karácsonyi ünnepségek

Katasztrófavédelem

KDNP

Képviselők hírei

Kézilabda

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kosárlabda

Könyvismertető

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közvélemény

Kulturális programok

Labdarúgás

Magyar foci

Moziműsor

MSZP

Műsorok

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Olimpia

Önkormányzati választás

Pályázatok

Pedagógia

Piackutatás

Politika, közélet

Portré

Rally

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sajtó

Sakk

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Statisztika

Szabadidő

Szerencsejáték

Szociálpolitika

Társadalom

T-Kisebbségek

Történelem

Tudomány

Tudományos hírek

Tudósítás

TV, rádió

Utazás

Ünnepségek

Vállalkozásfejlesztés

Vallás

Vélemények


Példátlanul dinamikus növekedéssel nyit a Segíts okosan! program Facebook csoportja

Budapest, 2011. február 9.  – Példa nélküli dinamikus növekedéssel nyitott az Unilever Segíts okosan! programjának Facebook oldala, amelyet 19 óra alatt 25 ezer ember lájkolt. A támogatók a lájkokkal és az oldalon található játék kitöltésével az Országos Mentőszolgálat számára gyűjtenek adományokat, személyenként 50+50 forintot.

Magyarországon 24 percenként meghal egy ember hirtelen szívmegállás miatt, pedig azonnali segítségnyújtással naponta akár több tucat életet is meg lehetne menteni. Magyarországon azonban hiányosak az emberek életmentési ismeretei és még mindig nincs minden mentőautóban defibrillátor, amelynek használata bizonyos esetekben sokszorosára növeli a túlélés esélyét.

Az Unilever Segíts okosan! programjának célja az életmentési ismeretek terjesztése és az Országos Mentőszolgálat támogatása. A program egyik pillére a Mentőállomások versenye, amelynek során a vállalat 2 millió forinttal támogat nyolc mentőállomást. A támogatás összegét a Segíts okosan! program a Facebook-on „gyűjti össze”, ahol a követők egy lájkkal 50 forinttal járulhatnak hozzá virtuálisan a 2 millió forinthoz. Az oldalhoz csatlakozók egy rövid játék kitöltésével további 50 forintot adományozhatnak, az online kvíz kitöltésével pedig életmentési ismereteiket bővíthetik és „Életmentő igazolványt” szerezhetnek.

A Segíts okosan! program még el sem indult, ezért a szervezőket is meglepte a hatalmas támogatottság a Facebook-on. Az oldal az első poszt utáni 19 órában 25.000 támogatót szerzett és ez a szám azóta percenként huszonöttel nő. Így a Segíts okosan! az első nap végére bekerül a Facebook oldalak Top 10-es listájába.

Óriási öröm számunkra, hogy ilyen sokan támogatják a mentőket, és tartják fontosnak a bajtársaim munkájának elismerését és segítését. Holnaptól lehet szavazni arra is, hogy mely mentőállomások kapják meg az adományt. Nagyon hálás vagyok mind az Unilevernek, mind a Facebook közösségnek azért, hogy támogatja munkánkat, ez nekünk mentőknek nagyon sokat jelent.” – mondta Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője.

A Segíts okosan! Facebook oldalát a ReVision fejlesztette és a Hill&Knowlton kezeli. A program hivatalosan 2010. február 10-én indul. További információ: www.segitsokosan.hu.

Hírforrás: Kovács Margit Consultant- Hill and Knowlton Hungary Ltd.

Publikálta
null