English version
Adózás, helyi adók

Állatbarát

Állatorvosok

Állattartás

Balaton

Belföld

Bemutatjuk

Beruházás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Egyesület

Egyházak

Elektronikus ügyintézés

Életmód

Érdekességek

Események

EU információk

Felhívás

Felmérések

Fiatalok

Foglalkozás egészségügy

Foglalkoztatás

Gasztronómia

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Honvédség

Humán

Információ

Informatika

Informatika és távközlés

Ingatlan

Innen-onnan

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Karácsonyi ünnepségek

Katasztrófavédelem

KDNP

Képviselők hírei

Kézilabda

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kosárlabda

Könyvismertető

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közvélemény

Kulturális programok

Labdarúgás

Magyar foci

Moziműsor

MSZP

Műsorok

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Olimpia

Önkormányzati választás

Pályázatok

Pedagógia

Piackutatás

Politika, közélet

Portré

Rally

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sajtó

Sakk

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Statisztika

Szabadidő

Szerencsejáték

Szociálpolitika

Társadalom

T-Kisebbségek

Történelem

Tudomány

Tudományos hírek

Tudósítás

TV, rádió

Utazás

Ünnepségek

Vállalkozásfejlesztés

Vallás

Vélemények


Végzetes szerelem-Naiv lányok az emberkereskedelem hálójában

Az MTV az emberi jogok elkötelezett védelmezőjeként két éve indította útjára EXIT elnevezésű kampányát, amely az emberkereskedelem, és az ezzel gyakran együtt járó prostitúció elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet.

Az MTV EXIT 2008 óta dolgozik együtt a világ meghatározó reklámszakembereivel , rendezőivel, rock-zenészeivel, hogy az emberi jogok és az emberkereskedelem globálisan terjedő problémáit, valamint az ez elleni küzdelem fontosságát a lehető legtöbb fiatallal megismertessék.  Az idei év kiemelt témája azoknak a prostitúcióra kényszerített fiatal lányoknak a sorsa, akiknek szerelmet és jobb életet hazudva csaltak ki külföldre.

„Az emberkereskedelem és a fiatal nők szexuális kizsákmányolása az alapvető emberi jogok, a szabadsághoz, az egyenlőséghez és a méltósághoz való jog sárbatiprása, ami ellen az MTV minden erejével küzd. A „When Will I Feel Love” egy erőteljes üzenet, amely határoktól és kultúrától függetlenül képes felhívni a fiatalok figyelmét a veszélyre” – mondta el a 2011-es kampánydalról Georgia Arnold, az MTV Networks International alelnöke.

Az erős téma karizmatikus előadót kívánt, így a Radiohead és a Muse után a jövő nagy sztárjára, Bethany Cosentinora esett a választás.  A Best Coast indie zenekar dalszerző-énekesnője örömmel és hatalmas lelkesedéssel csatlakozott a csapathoz, és vetette bele magát a hivatalos videoklip munkálataiba.

A When Will I Feel Love videoklipje február 14-től több mint 161 országban és 640 millió háztartásban kerül bemutatásra, és remélhetőleg még ennél is több embert állít az emberi jogokért harcoló EXIT kampány mellé.

Hírforrás és fotó: Márkus Anita- www.redlemon.hu

Publikálta
null