Az MTV az emberi jogok elkötelezett
védelmezőjeként két éve indította útjára EXIT elnevezésű kampányát, amely az
emberkereskedelem, és az ezzel gyakran együtt járó prostitúció elleni küzdelemre
hívja fel a figyelmet.
Az
MTV EXIT 2008 óta dolgozik együtt a világ meghatározó reklámszakembereivel , rendezőivel,
rock-zenészeivel, hogy az emberi jogok és az emberkereskedelem globálisan
terjedő problémáit, valamint az ez elleni küzdelem fontosságát a lehető legtöbb
fiatallal megismertessék. Az idei év
kiemelt témája azoknak a prostitúcióra kényszerített fiatal lányoknak a sorsa,
akiknek szerelmet és jobb életet hazudva csaltak ki külföldre.
„Az emberkereskedelem és a fiatal
nők szexuális kizsákmányolása az alapvető emberi jogok, a szabadsághoz, az
egyenlőséghez és a méltósághoz való jog sárbatiprása, ami ellen az MTV minden
erejével küzd. A „When Will I Feel Love” egy erőteljes üzenet, amely határoktól
és kultúrától függetlenül képes felhívni a fiatalok figyelmét a veszélyre”
– mondta el a 2011-es kampánydalról Georgia Arnold, az MTV Networks
International alelnöke.
Az
erős téma karizmatikus előadót kívánt, így a Radiohead és a Muse után a jövő
nagy sztárjára, Bethany Cosentinora esett a választás.
A Best Coast indie zenekar dalszerző-énekesnője
örömmel és hatalmas lelkesedéssel csatlakozott a csapathoz, és vetette bele
magát a hivatalos videoklip munkálataiba.
A
When Will I Feel Love videoklipje
február 14-től több mint 161 országban és 640 millió háztartásban kerül
bemutatásra, és remélhetőleg még ennél is több embert állít az emberi jogokért
harcoló EXIT kampány mellé. Hírforrás és fotó: Márkus Anita- www.redlemon.hu
|