English version
Adózás, helyi adók

Állatbarát

Állatorvosok

Állattartás

Balaton

Belföld

Bemutatjuk

Beruházás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Egyesület

Egyházak

Elektronikus ügyintézés

Életmód

Érdekességek

Események

EU információk

Felhívás

Felmérések

Fiatalok

Foglalkozás egészségügy

Foglalkoztatás

Gasztronómia

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Honvédség

Humán

Információ

Informatika

Informatika és távközlés

Ingatlan

Innen-onnan

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Karácsonyi ünnepségek

Katasztrófavédelem

KDNP

Képviselők hírei

Kézilabda

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kosárlabda

Könyvismertető

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közvélemény

Kulturális programok

Labdarúgás

Magyar foci

Moziműsor

MSZP

Műsorok

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Olimpia

Önkormányzati választás

Pályázatok

Pedagógia

Piackutatás

Politika, közélet

Portré

Rally

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sajtó

Sakk

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Statisztika

Szabadidő

Szerencsejáték

Szociálpolitika

Társadalom

T-Kisebbségek

Történelem

Tudomány

Tudományos hírek

Tudósítás

TV, rádió

Utazás

Ünnepségek

Vállalkozásfejlesztés

Vallás

Vélemények


Elindult a Segíts okosan! roadshow-ja Idén öt helyszínre látogat el a program

Budapest, 2011.február 28. – 2011. február 26-án elindult a Segíts okosan! program országjáró roadshow-ja. A mentők munkáját segítő nagyszabású kampány legfőbb célja, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét defibrillátorral lássa el, illetve bővítse az emberek életmentéssel kapcsolatos ismereteit. Ennek érdekében a kampány ideje alatt, február 10. és március 31. között országszerte öt helyszínen várják reggel 8 órától este 8 óráig az érdeklődőket a helyi Tesco Áruházakban, ahol szakemberek segítségével sajátíthatják el az életmentés legfontosabb alapelveit és technikáit.

 

Az immár hagyománnyá vált „Segíts okosan!” programot első alkalommal 2009-ben hirdette meg az Unilever Magyarország Kft. azzal a céllal, hogy támogassa az Országos Mentőszolgálat munkáját, felszerelje az összes mentőautót életmentő defibrillátor készülékkel, és gazdagítsa az emberek életmentési ismereteit. Ennek érdekében, évről-évre az ország számos pontjára ellátogat, idén először pedig sajtópályázat meghirdetésével, valamint erős Facebook jelenléttel támogatva rendezi meg a szintén hagyománnyá vált mentőállomások versenyét. A mentőállomásokra egy nem-emeltdíjas sms számon, valamint a program weboldalán és a facebook oldalán is lehet szavazni. A facebook-os jelenlét sikerét mutatja, hogy az oldal február 11-ei indulása óta több mint 40.000 rajongót gyűjtött.

A program egyik fontos részét képezi az 5 állomásos, egész napos roadshow, ahol az OMSZ munkatársai a munkájuk egyik legfontosabb elemét, az életmentés tudnivalóit mutatják be a látogatóknak, akik vásárlásukkal 2011. február 11. – március 31. között maguk is támogatni tudják a programot. Minden, a kampányban résztvevő termék megvásárlásából 1-1 Ft-ot az OMSZ javára ír az Unilever. 2009 óta ezekből az 1 Ft-okból összesen 86 millió forint gyűlt össze, amelyből 140 db defibrillátor készüléket vásárolt az Országos Mentőszolgálat.

A Segíts okosan! program idei legfőbb célkitűzése, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikében legyen defibrillátor.

„A kampány során összegyűlt pénzből defibrillátorokat tudunk vásárolni, így reményeink szerint a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét felszerelhetjük életmentő defibrillátor készülékkel. Komoly és jelentős segítség ez nemcsak a mentők, de az egész társadalom számára” – mondta el a programról Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatója.

A Segíts okosan! egész napos roadshow-inak mind az öt helyszínen a helyi Tesco hipermarket ad otthont, ahol életmentő bemutatókkal, életmentéssel kapcsolatos tanácsadással, nyereményjátékokkal és gyermekek részére tartandó különleges fotózással egybekötött egész napos programokkal várják az érdeklődőket. A kampány következő állomása a budaörsi Tesco hipermarket, amely 2011. március 5-én várja az érdeklődőket.


Hírforrás és logo: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Hungary Ltd.

Publikálta
null