Budapest, 2011.február 28. – 2011. február
26-án elindult a Segíts okosan! program országjáró roadshow-ja. A mentők munkáját
segítő nagyszabású kampány legfőbb célja, hogy a hazai utakon futó mentőautók
mindegyikét defibrillátorral lássa el, illetve bővítse az emberek életmentéssel
kapcsolatos ismereteit. Ennek érdekében a kampány ideje alatt, február
10. és március 31. között országszerte öt helyszínen várják reggel 8 órától
este 8 óráig az érdeklődőket a helyi Tesco Áruházakban, ahol szakemberek
segítségével sajátíthatják el az életmentés legfontosabb alapelveit és
technikáit.
Az
immár hagyománnyá vált „Segíts okosan!”
programot első alkalommal 2009-ben hirdette meg az Unilever Magyarország Kft.
azzal a céllal, hogy támogassa az Országos Mentőszolgálat munkáját, felszerelje
az összes mentőautót életmentő defibrillátor készülékkel, és gazdagítsa az
emberek életmentési ismereteit. Ennek érdekében, évről-évre az ország számos
pontjára ellátogat, idén először pedig sajtópályázat meghirdetésével, valamint
erős Facebook jelenléttel támogatva rendezi meg a szintén
hagyománnyá vált mentőállomások versenyét. A mentőállomásokra egy
nem-emeltdíjas sms számon, valamint a program weboldalán és a facebook oldalán
is lehet szavazni. A facebook-os jelenlét sikerét mutatja, hogy az oldal
február 11-ei indulása óta több mint 40.000 rajongót gyűjtött.
A
program egyik fontos részét képezi az 5 állomásos, egész napos roadshow, ahol az
OMSZ munkatársai a munkájuk egyik legfontosabb elemét, az életmentés tudnivalóit
mutatják be a látogatóknak, akik vásárlásukkal 2011. február 11. – március 31. között maguk is támogatni tudják a
programot. Minden, a kampányban résztvevő termék megvásárlásából 1-1 Ft-ot az OMSZ
javára ír az Unilever. 2009 óta ezekből
az 1 Ft-okból összesen 86 millió forint
gyűlt össze, amelyből 140 db defibrillátor készüléket vásárolt az
Országos Mentőszolgálat.
A
Segíts okosan! program idei legfőbb célkitűzése, hogy a hazai utakon futó
mentőautók mindegyikében legyen defibrillátor.
„A kampány során
összegyűlt pénzből defibrillátorokat tudunk vásárolni, így reményeink szerint a
hazai utakon futó mentőautók mindegyikét felszerelhetjük életmentő
defibrillátor készülékkel. Komoly és jelentős segítség ez nemcsak a mentők, de
az egész társadalom számára” – mondta el a programról Győrfi Pál, az Országos
Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatója.
A Segíts okosan! egész napos roadshow-inak
mind az öt helyszínen a helyi Tesco hipermarket ad otthont, ahol életmentő
bemutatókkal, életmentéssel kapcsolatos tanácsadással, nyereményjátékokkal és
gyermekek részére tartandó különleges fotózással egybekötött egész napos
programokkal várják az érdeklődőket. A kampány következő állomása a budaörsi
Tesco hipermarket, amely 2011. március 5-én várja az érdeklődőket.
Hírforrás és logo: Szalay Bea tanácsadó- Hill and Knowlton Hungary Ltd.
|