English version
Adózás, helyi adók

Állatbarát

Állatorvosok

Állattartás

Balaton

Belföld

Bemutatjuk

Beruházás

Borturisztika, borturizmus

Cégek, vállalkozások hírei

Cégvilág

Civil hírek

Család

Egészségügy / szociális intézmények

Egyesület

Egyházak

Elektronikus ügyintézés

Életmód

Érdekességek

Események

EU információk

Felhívás

Felmérések

Fiatalok

Foglalkozás egészségügy

Foglalkoztatás

Gasztronómia

Gyermek és ifjúsági ügyek

Gyermeknevelés

Hazai sport

Helyi önkormányzat

Honvédség

Humán

Információ

Informatika

Informatika és távközlés

Ingatlan

Innen-onnan

Interjú

Internet / multimédia

Intézményfenntartás

Irodalom

Jegyzet

Jótékonyság

Karácsonyi ünnepségek

Katasztrófavédelem

KDNP

Képviselők hírei

Kézilabda

Kiállítások, konferenciák

Kistelepülések

Kistérségek

Kitüntetés

Koncert

Konferencia

Kórház, klinika vagy egészségügyi centrum

Kosárlabda

Könyvismertető

Környezetvédelem

Közbiztonság

Közérdekű információk

Közgyűlés

Közlekedés

Közlekedési információk

Közvélemény

Kulturális programok

Labdarúgás

Magyar foci

Moziműsor

MSZP

Műsorok

Nyugdíjasoknak

Oktatás

Olimpia

Önkormányzati választás

Pályázatok

Pedagógia

Piackutatás

Politika, közélet

Portré

Rally

Regionális programok

Rendezvény

Rendőrségi hírek

Sajtó

Sakk

Sport / fittness / szabadidő

Sportrendezvény

Statisztika

Szabadidő

Szerencsejáték

Szociálpolitika

Társadalom

T-Kisebbségek

Történelem

Tudomány

Tudományos hírek

Tudósítás

TV, rádió

Utazás

Ünnepségek

Vállalkozásfejlesztés

Vallás

Vélemények


A sztárnagykövetek Budaörsön személyesen segítették az életmentést

Budaörs, 2011.március 5. – Farkasházi Réka, Jaksity Kata és a Back to Black zenekar frontembere, Bebe is támogatják a mentők munkáját segítő nagyszabású kampányt, a Segíts okosan!-t, amelynek célja, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét defibrillátorral lássa el, illetve bővítse az emberek életmentéssel kapcsolatos ismereteit.

A február 10-től március 31-ig tartó program részeként megrendezésre kerülő 5 állomásos roadshow március 5-i, budaörsi állomásán a hírességek Győrfi Pállal, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatójával közösen mutatták be az érdeklődőknek az életmentés alapismereteit a Tesco áruházban.

Az immár hagyománnyá vált „Segíts okosan!” programot első alkalommal 2009-ben hirdette meg az Unilever Magyarország Kft. azzal a céllal, hogy támogassa az Országos Mentőszolgálat munkáját, felszerelje az összes mentőautót életmentő defibrillátor készülékkel, és gazdagítsa az emberek életmentési ismereteit. Ennek érdekében, évről-évre az ország számos pontjára ellátogat, idén először pedig sajtópályázat meghirdetésével, valamint erős Facebook jelenléttel támogatva rendezi meg a szintén hagyománnyá vált mentőállomások versenyét. A mentőállomásokra egy nem-emeltdíjas sms számon, valamint a program weboldalán és a facebook oldalán is lehet szavazni. A facebook-os jelenlét sikerét mutatja, hogy az oldal február 11-ei indulása óta több mint 43.000 rajongót gyűjtött.

A program egyik fontos részét képezi az 5 állomásos, egész napos roadshow, amelyből egy alkalommal az OMSZ munkatársai a munkájuk egyik legfontosabb elemét, az életmentés tudnivalóit a kampány sztárnagyköveteivel együtt mutatták be a látogatóknak, akik vásárlásukkal 2011. február 11. – március 31. között maguk is támogatni tudják a programot. Minden, a kampányban résztvevő termék megvásárlásából 1-1 Ft-ot az OMSZ javára ír az Unilever. 2009 óta ezekből az 1 Ft-okból összesen 86 millió forint gyűlt össze, amelyből 140 db defibrillátor készüléket vásárolt az Országos Mentőszolgálat.

A Segíts okosan! program idei legfőbb célkitűzése, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikében legyen defibrillátor.

„A kampány során összegyűlt pénzből defibrillátorokat tudunk vásárolni, így reményeink szerint a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét felszerelhetjük életmentő defibrillátor készülékkel. Komoly és jelentős segítség ez nemcsak a mentők, de az egész társadalom számára” – mondta el a programról Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat kommunikációs és pr igazgatója.

Március 5-én 8:00-tól 20:00-ig a budaörsi Tesco hipermarket adott otthont az életmentő bemutatókkal, életmentéssel kapcsolatos tanácsadással, nyereményjátékokkal és gyermekek részére tartandó különleges fotózással egybekötött egész napos programoknak, ahol az érdeklődőket a program sztárjai, valamint értékes ajándékok is várták. A kampány következő állomása a szegedi Tesco hipermarket, amely 2011. március 12-én várja az érdeklődőket.

 

„Az emberi élet törékenysége, az idő értéke talán sehol nem annyira kézzel fogható, mint egy száguldó mentőautóban. Azt hiszem nem kell magyarázni annak fontosságát, hogy ezek a mentőautók a lehető legjobb, legkorszerűbb felszerelésekkel legyenek ellátva. A defibrillátorok, melyeket ennek a kampánynak a kapcsán kap a mentőszolgálat biztos vagyok benne, hogy sok esetben fognak esélyt adni édesapáknak, hogy hazatérjenek családjukhoz, súlyos betegeknek, hogy eljussanak az életmentő beavatkozásokig a kórházakba. ÉS talán még ennél is fontosabb az a kezdeményezés, hogy mindannyian legyünk tisztában az alapvető segítségnyújtás szabályaival. Én édesanyaként a gyermekeimnek is szeretném megtanítani, mert fontos, hogy vészhelyzetben jól tudjanak, tudjunk reagálni  - mesél a program fontosságáról Farkasházi Réka.

Hírforrás és fotó: Kovács Margit consultant- Hill&Knowlton Hungary Ltd.

Publikálta
null