Magyarország első romantikus websorozata megduplázta az
Origo Zrt. előzetes elvárásait. Az Origo Zrt. május végén
indította útjára hazánk első romantikus websorozatát, a Csalfa Karmát, és ezzel
egyúttal egy új műfaj meghonosítását kezdeményezte az online piacon.
Viszonyítási alapja nem lévén, az előzetes tervezéskor epizódonként több
tízezres látogatottságot vártak a bonyolult szerelmi szálakat feldolgozó
sorozattól. A Magyar Grundy UFA által gyártott 24 epizódból nyolc került már ki
a websorozatnak otthont adó Life.hu női portálra. A produkció eddig 292.000
letöltést számlál.
– Epizódonként minimum 15-20 ezres letöltést szerettünk volna elérni, de
úgy tűnik, megduplázódnak előzetes terveink, hiszen ez a szám a gyakorlatban 30-45
ezer lett, összességében pedig több mint negyedmillió nézőnél tartunk – számol be az eredményekről
Hámori Barbara, az Origo Zrt. Szórakoztató tartalmainak igazgatója. – Az úttörő vállalkozás elindításakor nem
titkolt célunk volt az is, hogy a Life.hu női site-unk ismertségét növeljük, és
a Csalfa Karmának köszönhetően meg is duplázódott az oldal direkt látogatóinak
száma. Csak a websorozat gyűjtőoldalára hetente 215 ezer ember lép be!
A Herrer Sára, Bátyai Éva, Rédei
Roland főszereplésével, és Esztergályos Cecília, Tóth Ildikó és Lakatos Márk
cameo-kal futó sorozatot vasárnap esténként a LifeNetwork TV is leadja. A
csatorna egyébként működése óta ez év májusában érte el legmagasabb közönségarányát,
amely 2010 májusához képest 18%-os növekedést jelent.
Hírforrás és fotó: Cs. Kiss Zsuzska kommunikációs menedzser- Origo Zrt.
|