English version







Web-tér

A Web-terek megoldásunk alapvető egységei. Ami egy valós közösségben egy szervezet, cég, személy, az a közösséget képviselő portálon belül a Web-tér.

A Web-terek portáljainkon belül azok a felületek, melyek egy-egy közösségi szereplőt képviselnek, tesznek láthatóvá, elérhetővé. Szolgáltatások nyújtásának és igénybe vételének eszközei. Különböző szolgáltatásokat nyújtanak tulajdonosuk számára:

  • Láthatóság
  • Marketing
  • Online funkciók 
  • Információs szolgáltatás

Láthatóság

Azzal, hogy valaki Web-térként közösségének portálján belül jelen van, látható lesz a webes látogatók számára, és jelzi, hogy a közösséghez tartozik. Web-terét önállóan alakítja, ott bemutatkozik, ajánlja szolgáltatásait, termékeit. Web-tere elérhető például a portálba integrált Google térképről, vagy a tevékenység alapú katalógusból. 

Marketing

A marketing lényege: újra és újra a potenciális ügyfelek, partnerek látókörébe kerülni. A Web-térhez tartozó marketing készlet használata révén ez válik lehetővé, azaz újra és újra feltűnni a közösségi portálok kiemelt felületein. A készlet elemei:

  • PR cikkek publikálása
  • Rendezvényajánlatok közlése
  • Hirdetések feladása
  • Információs anyagok pubikálása

A Web-tér online funkcióinak két típusa:

  1. A Web-tér tulajdonosának érdekeit szolgáló
  2. A közösségi összetartozást demonstráló, és arra épülő online funkciók

Az első kategóriába azon funkciók tartoznak, melyek a Web-tér tulajdonosának tevékenységére szabott funkciók, például online bolt, ajánlatkérés, stb. a Web-téren belül.

A második csoportba tartozó funkciók az egész közösség bevonásával érik el hatásukat, például egy online felmérés, melyhez tartozó online űrlapokat minden tag a Web-teréhez tartozó védett felületen, a Web-tér szerkesztőben tölt ki. A kitöltött kérdőíveket a program összesíti és értékeli dinamikusan.

Információs szolgáltatás

A Web-tér, illetve az ahhoz tartozó Web-tér menedzser nem csupán információk közlésének, hanem információk beszerzésének is eszköze. A Web-tér menedzserben beállítható, hogy a felhasználó milyen meghatározott témákban akar híreket, programajánlókat, hirdetéseket, vagy információs anyagokat kapni. Ennek megfelelően a rendszer folyamatosan "házhoz szállítja" neki az érdeklődésének megfelelő, a teljes közösségen belül keletkezett információkat.